Alla inlägg den 9 januari 2010

Av ct-kommentaren - 9 januari 2010 21:29

Hej på er.

Har just skapat denna blogg för att kunna skriva av mig på saker som jag läst i tidningar eller hört/sett via radio och TV. Främst handlar det om det jag tycker är skeft i politiken och det som diverse journalister skriver samtidigt som dom vinklar det mesta efter sin egen politiska tillhörighet.

Varför frågar ni er. Jo, därför att oavsett vad man tycker så påverkar detta våra liv genom opinionspåverkan, och någon objektivitet finns sällan bland dessa människor. Kommer då allt att vara negativt?. Svar nej, det finns även saker dom skriver som jag till fullo ställer mig bakom så jag kommer att vara så rättvis som jag kan, och verkligen försöka vara objektiv när jag läser/hör deras synpunkter innan jag kommenterar det. Kom bara ihåg att vara sunt kritiska till vad ni läser och hör när det kommer från politiker och journalister och även från mig :-)

Även journalister har en politisk tillhörighet.

Presentation


Fri & Oberoende

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards